۲۵۳

امشب شب اخر امسال هست

از خدا ممنونم که این فرصتو دوباره بهم داد که قدر چیزایی رو که دارم بیشتر بدونم و سعی کنم از دستشون ندم

سال عجیبی بود...نمیدونم سال دیگه این موقع در چه حالی باشم

جای همه کسایی که دیگه نیستن خالیه...

از کجا معلوم هر کدوم از ما سال دیگه باشیم؟ قدر همو بدونیم


۲۵۲

یکی از کارای باحالی هم که هر سال میکنم اینه که عکس های منتخب خانوادگی سال رو گلچین و اسکن میکنیم..یه چند  روز میزنیم به در و دیوار خونه!! :) باحاله :)

۲۵۱

واییییییییی

یعنی یه چیزایی توی اطاق تکونی پیدا کردم خداااااا

اون عکسایی که به مناسبت سالگرد ازدواج مامان بابا شبانه چسبونیدیم به در و دیوار خونه..

نقاشیای خودم..

نتهایی که قبلا مینوشتم..

کادوهای دوستای قدیمی..

مجله هایی که تو دانشگاه چاپ میکردیم

ارشیو روزنامه های قدیمی..مجله ها..

دفتر خاطرات دبستان..راهنمایی..دبیرستان

برنامه ریزیهای دوران تحصیلم..تستای کنکورم!

کتابای قدیمیم....

و....

وایییییییی

یعنی خداااااااااااااا بودددددد