۴۲

تا حالا این قدر تغییر نکرده بودم.من به کجا دارم میرم واقعا؟!

۴۲

دیشب خواب دو تا عقرب دیدم

تعبیر خواب ! :

عقرب‌ در خواب‌ می‌تواند نشانه‌ چیزی‌ در اطرافتان‌باشد که‌ مضر، زیانبار، مخرب‌، خطرناک‌، گزنده‌ و تلخ‌است‌. می‌تواند نمایانگر حرفهای‌ تلخ‌ و نیشدار و رفتارو طرز برخورد خیلی‌ منفی‌ باشد. در کتابهای‌ خرافاتی‌تعبیر خواب‌ آمده‌ است‌ که‌ عقرب‌ به‌ منزله‌ هشدار واخطار می‌باشد. اگر در خواب‌ تان‌ عقرب‌ شما را نیش‌بزند، بدان‌ معنا است‌ که‌ بر مشکلات‌ تان‌ غلبه‌می‌کنید. اگرچه‌، اگر در خواب‌ تان‌ عقرب‌ را بکشید، به‌این‌ معنا است‌ که‌ باید مراقب‌ افرادی‌ در اطرافتان‌باشید که‌ نه‌ تنها دوستان‌ شما نیستند، بلکه‌ افرادی‌متقلب‌ و نادرست‌ به‌ حساب‌ می‌آیند. برخی‌ معتقدندکه‌ عقرب‌ در خواب‌ نماد دگرگونی‌، تغییر و تحول‌ است

درست و غلطش رو نمیدونم!


۴۱

لازم نیست خودتو اینویز کنی.حداقل واسه یه مدت دوست ندارم باهات حرفی بزنم

امیدوارم بعد از یه مدت اوضاع تغییر کنه

تقریبا دارم خیلی رو از دور وبرم کنار میزنم. درست و غلطش رو نمیدونم..فقط اینکه میدونم بهش احتیاج دارم

کاش این فاز هم زودتر تموم بشه تا برگردم سر کارهای اصلی 

کارای نیمه تموم زیاد دارم. نمیخوام بعدا واسه انجام ندادنشون خودمو سرزنش کنم

کاش هفته دیگه زودتر بیاد و به خوبی تموم بشه hope so